peterhajdup 2014.03.03. 16:32

Blog indulás (1. nap)

Sziasztok!

Ez a blog azért, indult, hogy aki erősen túlsúlyos vagy csak túlsúlyos azoknak megmutatni, hogy kevés mozgással is képesek lehetnek lefogyni, persze ehhez elengedhetetlen a tudatos táplálkozás!!!
Nem az a célom, hogy minden salátát legeljen, hisz én sem ezt fogom tenni az elkövetkező napokban, de megpróbálom. :) 
Mivel én régebben, azaz 8 évvel ezelőtt betartottam amit Schobert Norbi írt és alkalmaztam is és annak a segítségével le is adtam magamról 25 kg-ot 3 hónap alatt, közben rendszeresen mozogtam, mert megtehettem, viszont amikor elkezdtem hanyagolni a sportot és nem figyeltem oda mit eszek 5 hónap alatt vissza is jött szépen az a 25 kg. Szóval, ha láttok a blogban 1-2 Update-s terméket az nem azért van mert reklámozni akarom hanem azért, hogy ha már eszek egy kis édességet akkor "egészséges" legyen. :)
Amit én a 100 nap alatt elvárok magamtól az az, hogy nem fogok fehér lisztes termékeket enni, amit lehet csak édesítőszerrel enni.
Aki követ annak köszönöm, aki meg nem az örülök, hogy olvassa a blogomat.
Ez tényleg egy személyes blog ahol leírom, vagy lefotózom, hogy épp az nap mit ettem és esetleg mit mozogtam mellette. :)

Szép napot nektek.

Üdv: P.

Címkék:blog nap első 1 indulás Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://100napostaplalkozas.blog.hu/api/trackback/id/tr255841660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása