peterhajdup 2014.03.05. 21:19

2. nap

Sziasztok!

Sajnos a mai napról nem hoztam képet, de annál többet fogok írni a mai napról. :)
Szóval úgy kezdődött az egész, hogy kitalálták a haverok, hogy menjünk el a városba mekizni, mondom OKÉ. (de nem nagyon rajongtam az ötletért). Miután odaértünk mindenki kért mindenfélét, én meg ott ültem a párolt zöldségemmel... :D
Egy kicsit furcsán néztek rám a McDonalds-ban, de mindent a cél érdekében.
A mai nap arról tettem tanúbizonyosságot, hogy minek nekem  ellenségek, amikor ilyen barátaim vannak... :D
Attól függetlenül nagyon jól megvoltunk és végre volt egy kis lazulós napunk is. Estére elterveztük, hogy megnézünk valami jó horrort, de a csajok beijedtek az előzetesektől és a vége az lett, hogy megnéztük a TED-et.
És amire a legbüszkébb vagyok, hogy nem ettem sem fehér lisztes terméket, pedig 2 pékségbe is elmentem a srácokkal, és hiába, hogy éjfélig filmeztünk, de 6 után nem ettem semmit, csak megittam 1,5 liter vizet.

Napi menü:

Reggeli:
- 1 szelet teljeskiörlésű kenyér, szalámival 2 dl tejjel
- kávé feketén, 2 édesítőszerrel
Tízórai:
- semmi
Ebéd:
- 2 Update kakaós csiga 3dl tejjel
Uzsonna:
- 1 alma
Vacsora:
- 1 teljeskiörlésű zsemle, szalámival

Címkék:nap 2 március 2014 05 2 nap Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://100napostaplalkozas.blog.hu/api/trackback/id/tr185843320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása