peterhajdup 2014.03.06. 23:07

4. nap

Sziasztok!

Mai napom elég mozgalmas volt. 
Reggel kitaláltam, hogy sietek haza és meglepem anyukámat születésnapja alkalmából, ezért készítettem neki egy kis sütit, illetve magamnak egy kis adagot, hogy én is tudjak vele ünnepelni. :)
A süteméyn receptjéért katt IDE.
S
zerintem ez a kis süti még belefér, de attól függetlenül tartom magamat az alap 6 órámhoz, hogy utána már nem eszem semmit, és semmi fehér liszt.
Már lassan 2 hónapja vettünk itthonra REVIBER-t aminek örültem, de nem nagyon használtam, mert a vizsgáim nem engedték, hogy ilyenekkel töltsem el a szabadidőmet.
Szóval elkezdtem ma használni. Összesen 20 percet álltam rá, de nem egyszerre, csak időközönként.
Edzéstervem:
- 10 perc állás (percenként hajlított láb, majd egyenesített)
-  4 perc előre hajlás, kézlelógatással
- 3-3 perc állás úgy, hogy a láb előre néz, majd a törzs jobbra, majd balra 3 percig
Mire végeztem nagyon kellemes volt, és remélem rendszeresen tudom majd alkalmazni :)

Mai menü:
Reggeli
- 2 teljeskiörlésű kenyér szalámival, fél liter tejjel
Tízórai:
- 1 cerbona müzli
Ebéd:
- 30 dkg margarinon párolt franciasaláta alap
Uzsonna:
- 1 natúr joghurt, 1 cerbona müzlivel
Vacsora:
- anyukámnak készítettem süti (5 darab), 3 dl tejjel.

Remélem nektek is ilyen szép napotok volt.

Szép estét sziasztok :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://100napostaplalkozas.blog.hu/api/trackback/id/tr845846872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása